3×3

Avís als amants de l’equilibri de color, l’harmonia, la nitidesa i la regla dels terços: tapeu-vos els ulls.

Us volia presentar els meus tres homenets. L’altre dia vaig decidir, en un impuls que feia temps que em rondava, treure de la nevera els últims carrets Polaroid originals. Amb prou feines me’n queden una dotzena, i els he anat reservant constantment per “una ocasió millor”. Però l’ocasió no arribava, i la pel·lícula no durarà per sempre, així que vaig pensar ‘què coi’, i vaig arreplegar els 5 paquets de 778 caducats l’any 2000. “Això” n’és una mostra (i aquest és el carret en un estat més decent).

Sempre m’ha agradat la immediatesa de la foto instantània, i des que Polaroid va anunciar que tancava portes, vaig anar acumulant pel·lícula. No se us acudeixi mirar què costa un cartutx d’aquests avui dia a eBay. En tinc un parell de lleixes plenes. El meu propòsit d’aquest any és buidar-les. No sé ben bé com, ni amb qui, però les buidaré.

Polaroid779_triptic_kids

léelo en español »

Aviso a los amantes del equilibrio de color, la armonía, la nitidez y la regla de los tercios: cerrad los ojos.

Quería presentaros a mis tres hombrecitos. El otro día decidí, en un impulso que hacía tiempo que me rondaba, sacar de la nevera los últimos carretes Polaroid originales. Apenas me quedan una docena de cargas, y las he ido reservando para “mejor ocasión”. Pero la ocasión no llegaba, y la película no durará para siempre, de modo que pensé ‘qué narices’, y saqué los 5 paquetes de 778 caducados en el año 2000. “Esto” es una muestra de lo que sale (y este es el carrete en un estado más decente).

Siempre me ha gustado la inmediatez de la foto instantánea, y desde que Polaroid anunció que cerraba sus puertas fui acumulando película. Ni se os ocurra mirar lo que cuesta un cartucho de estos hoy día en eBay. Tengo un par de estanterías llenas de ellos. Mi propósito para este año es vaciarlas. No sé muy bien cómo, ni con quién, pero las vaciaré.

Violeta Rodríguez - Jajaja, a mi me pasó lo mismo, bueno no con tanta cantidad, guardé un par de carretes para alguna ocasión especial y cuando quisé sacarlas…. pues no salió nada, solo una masa de color como… mostaza.
A mi se me ocurre, no se que te parecerá, llevarte de vez en cuando la cámara con un cartucho a tus sesiones (no se si entra dentro de la dinámica de estas sesiones ¿?) y darle a los niños a ver que sacar, seguro que te sorprenden!!!
Un abrazo Victoria.

No publicaré el teu e-mail, no pateixis. Camps obligatoris *

*

*